Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 4, 2012
Image Size
1.6 MB
Resolution
1296×1701
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
964
Favourites
69 (who?)
Comments
45
×
WTF Are You Wearing Starscream?? by PDJ004 WTF Are You Wearing Starscream?? by PDJ004
I usually don't do drawings like this but it was so funny and it said I could color so it I tried it out. I also wanted to improve on my coloring skills since I'm now able to use colored pencils in some of my homework assignments. :shrug: So, in a way, this is helping me out. :painter:

As you can see, it's an image of Starscream in a maid dress I think.... :O and Megatron is like "WTF?!?!" I laughed so hard at this drawing and it makes me think Starscream lost a bet. :XD: I love Starscream :icontfastarscreamplz: but I always laugh at him whenever he's in a bad situation.

Megatron and Starscream (c) Transformers & Hasbro.

Original line drawing belongs to :iconkrazifreak:. Here's the link to the lineart if you want to color it.
[link]
BTW if you want to, feel free to check out her work. It's awesome!! :la:
Add a Comment:
 
:iconscreamforstarscream:
ScreamForStarscream Featured By Owner Dec 30, 2012
i'd say it's cute
Reply
:iconpdj004:
PDJ004 Featured By Owner Dec 30, 2012  Student Traditional Artist
thank you. I think it's funny :lol:
Reply
:iconscreamforstarscream:
ScreamForStarscream Featured By Owner Dec 30, 2012
yeaaah funny too but rather cute to see Megzy's face
Reply
:iconpdj004:
PDJ004 Featured By Owner Dec 30, 2012  Student Traditional Artist
yeah I agree with you
Reply
:iconnovabolivia29:
Novabolivia29 Featured By Owner Oct 7, 2012  Student General Artist
Starscream looks funny haha ha, I like it. Nice Job Friend :D
Reply
:iconpdj004:
PDJ004 Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Traditional Artist
:lmao: yes he does and thank you so much dear :glomp:
Reply
:iconnovabolivia29:
Novabolivia29 Featured By Owner Oct 7, 2012  Student General Artist
No problem friend :D, and I am a Girl :D :)
Reply
:iconpdj004:
PDJ004 Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Traditional Artist
:giggle:
Reply
:iconvegetaclaw:
Vegetaclaw Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Artist
To ask what Starscream is wearing, is like asking why Vegeta has a nice ass.
Reply
:iconpdj004:
PDJ004 Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Traditional Artist
:icononionxdplz: HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! It all makes sense. :XD:
Reply
Add a Comment: